вівторок, 17 жовтня 2017 р.

Анкета "Готовність педагога до інноваційних змін"

Шановна колего!
Просимо Вас висловити деякі погляди на інноваційні процеси, які відбуваються у шкільній освіті,  їх необхідність, особливості та труднощі впровадження інноваційних технологій,  готовність педагогічних колективів до змін

1. Оберіть визначення поняття «інновація», яке ближче Вам до душі:
  • інновація освіти – цілеспрямований процес часткових змін, що ведуть до модифікацій мети, змісту, методів, форм навчання й виховання, адаптації процесу навчання до нових вимог
  • інновація – це нетрадиційний підхід до організації навчально-виховного процесі в закладі, який має найбільшу результативність та ефективність
  • інновація – це кінцевий продукт застосування новизни
2. Визначте основний, на Вашу думку,  критерій педагогічної інновації:
  • нововведення
  • оптимальність
  • педагогічна експертиза
  • експеримент
·         зміна
·         результативність та ефективність
·         можливість творчого застосування в масовому досвіді
·         розробка і апробація
·         професійне зростання
·         компетентність
·         свій варіант
3. Що, на Ваш погляд,  головне на початковому етапі впровадження інновації:
  • сформулювати конкретну мету
  • бачити кінцевий результат
  • чітке розуміння процесів, що передували впровадженню інновації
  • підібрати гідну команду для здійснення наміченого
  • заручитись підтримкою спонсора
  • отримати згоду дітей та батьків
4. Що є, на Ваш погляд,  позитивним в інноваціях? _______________________

5. Як Ви гадаєте, що може завадити успішному використанню інновацій (розставте за нумерацією, починаючи з  найголовнішої)?
  • інертність педагогів
  • низька інноваційна компетентність педагогів
  • невміння (небажання) проводити діагностичні обстеження дітей
  • примітивізм розуміння сутності інноваційної діяльності в дошкільному закладі
  • свій варіант

6. На Вашу думку, для чого навчальні заклади використовують інноваційні підходи?
  • для іміджу установи
  • конкуренція між ДНЗ
  • для результативності роботи
  • для стимулювання росту керівника
  • для покращення педагогічної діяльності

·         для підвищення професійного рівня педагогів
·         для формування творчої активності дошкільників
·         для задовільнення  зростаючих запитів окремих груп батьків
·         свій варіант

7. На Вашу думку, які умови необхідні для впровадження інновацій у шкільній освіті (розставте за нумерацією, починаючи з  найголовнішої, за Вашою думкою)?
  • психологічна підготовленість керівника
  • психологічна готовність колективу
  • апробація
  • зв’язок науки і практики
  • моніторинг якості застосування інновації
  • матеріальне забезпечення
  • свій варіант


8. Як Ви гадаєте, до чого може призвести поспішне впровадження нововведень?

9. Як, на Вашу думку, уникнути формального застосування інновацій?

10. Які інноваційні технології для впровадження в практику роботи Вашого дошкільного навчального закладу Ви вважаєте на даний час актуальними?

Дякуємо за відверті відповіді!

Немає коментарів:

Дописати коментар